El passat any 2019, després d’una campanya espectacular i de quedar-nos a 22 vots d’aconseguir que la nostra benvolguda companya i cap de llista Paqui Cuallado es convertira en la nostra nova regidora, Compromís Massanassa es va quedar sense representació a l’ajuntament. Eren unes eleccions complicades i les circumstancies estaven lluny de ser les ideals.

Malgrat això, les companyes i els companys de Compromís Massanassa estigueren ahí, treballant com sempre, per a donar veu dins de l’ajuntament a totes i tots els que volen lo mateix que volem a Compromís Massanassa: Una Massanassa amb més democràcia, més valencianisme, més progressisme i més ecologisme.

A un 2019 complicat, amb repetició electoral inclosa, el seguiren un 2020 i un 2021 marcats per la pandèmia de la Covid 19, durant la qual tota activitat es va vore interrompuda.

Ara, després de un llarg període de lluita e incertesa constants, hem tornat. El passat 26 d’abril, a Compromis Massanassa varem celebrar el nostre congress local per reconstituir el col·lectiu local i el passat dimarts 10 de Maig ens vàrem reunir a la nostra primera assemblea.

Encetem una nova etapa i un nou projecte amb noves idees, nova gent i moltes ganes de treballar per una Massanassa mes participativa. Perquè un poble actiu, despert i combatiu es un poble millor. A Compromís Massanassa no anem a dir-vos això de “Doneu-nos el vostre vot que nosaltres ens encarreguem de tot”. Nosaltres no estem ací per a vendre res a ningú. Som persones normals, persones com tu i volem treballar conjuntament amb vosaltres, les nostres veïnes i veïns.

Volem escoltar les vostres propostes, iniciatives e idees, moltes de les quals a ben segur son idees en les que estem d’acord la majoria de massanasseres i massanassers. Compromís Massanassa es una ferramenta a traves de la qual, entre totes i tots, podem tractar de convertir eixes idees compartides en realitat.

Si voleu participar, podeu contactar amb nosaltres a traves del nostre correu electrònic [email protected], el nostre Facebook o comunicant-ho al nostre portaveu local Marcos Agudo Menéndez per telèfon o WhatsApp al 656 683 212.