L’Assemblea Local de Compromís per Massanasa ha aprovat la candidatura definitiva per a les municipals del 24 de maig. La coalició concorrerà amb la denominació Compromís per Massanassa: Compromís.

Segons Josep Nacher, candidat a l’alcaldia i líder de la coalició a Massana aquesta és “la millor llista que ha presentat mai el valencianisme progressista a Massanassa. Es combina experiència amb responsabilitat i preparació. Totes i cadascuna de les persones que formen part del projecte viuen i aporten molt de treball del moviment associatiu i social de Massanassa. Per a mi, és un honor formar part d’aquesta candidatura i tot un repte encapçalar-la”.

Una de les grans novetats de la llista és la incorporació com a número dos d’Amparo Quirós. La segona candidata de la llista és tot un referent dins del món faller i festiu de la població, ja que ha format part durant molt de temps de la Junta Local Fallera i ha participat activament com a membre de diferents moviments socials de la població.

Totes les incorporacions a la llista tenen com a objectiu prioritzar un nou govern a Massanassa que tinga més contacte amb les persones. A la llista s’incorporen gent que va des de la seua vinculació a moviments socials i educatius, passant pels festius fins als comerços i sindicals.

Coalició Compromís per Massanassa

1. Josep Nacher i Ferrer